Snart dags!



Snart är dagen här igen, känns som om det var nyss jag fyllde år sist.
Sista dagen som 30 i morgon och den ska jag spendera med tårtfix
och en schysst film.

Hua, som vanligt när det är dags att fylla år infinner sig en liten åldersnoja hos mig.
Jag har liksom inte hunnit med det där man förväntas ha hunnit med.
det där jag inbillar mig att samhallet förväntar sig att man ska ha gjort
när man passerat 30.
Fast det kanske mest är jag själv som förväntat mig annat vid denna ålder.

Va fan, 31 är ingen ålder på en häst. Nu ska vi dock komma ihåg
att jag bara är 23=)

Så lite tårta med söta vänner och lite gotte kan förvandlat det
till en födelsedagslördag, en lördag utöver det vanliga!

Ska räkna rynkorna strax, mäta gäddhänget och kolla spänsten på huden
och sedan jämföra på lördag morgon.
Då vet vi om ålder bara är en siffra eller om något fysiskt sker!

Torsdagskyss från tjej som känner sig ung och erfaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0