Borta bra men hemma finns datorn!



Sova med bolltäcke är det underligaste men skönaste sättet jag sovit på.
Finns två varianter, ett med pyttesmå kulor som är varmt och kapslande.
Ett med stora hårda bollar som är gudomligt skönt och avslappnande.

Taktil massage varje kväll vid sängåendet är inte heller fy skam.
Lagad mat som serveras på bricka och smakar nice är inte helt dumt
det heller.

Men att vara utan dator och mobiltelefon är lite jobbigt och
det känns som om omvärlden knallar på och glömmer bort lilla mig.

Men men, ska man på återhämtning så ska man väl vara off limit så att säga.

Bolltäcke ,massage, god sömn och lite mat har gjort susen och snart
klipper jag nog det finfina armbandet jag fick!!

Dessutom kommer min näsa fixa sig in the end och ja,
kärleken fann jag minsann också =)

Lördagskyss från tjej som haft lite hemlängtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0