Väntar väl då.....


Jag har snuddat vid ämnet innan, saker som mamma eller pappa
sagt när man var liten som visat sig  kanske inte riktigt stämma helt.

När jag var liten sa pappa att man inte ska vara vid rinnande
vatten när det åskar.
Man får inte diska eller duscha liksom.

Eftersom att det åskat här i Halmstad sen jag vaknade
börjar jag fundera lite på om pappa kanske har fel?

Men nej, jag vågar helt enkelt inte försöka motbevisa min pappa
genom att ställa mig i duschen när det åskar och riskera
att få så mycket ström i mig att en ECT-behandling vore att föredra.

Så här sitter jag i flådigt
hår och kan således inte göra något idag.

Jag får helt enkelt sitta här framför datorn och uggla
tills batteriet tar slut. För man får absolut inte ha några kontakter
i när det åskar, det sa pappa när jag var liten!!

Kommer åskan rusar vi runt i huset och drar ut alla kontakter!!

Lördagskyss från tjej som är mer sugen på en dusch just för att jag inte kan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0