Då var det dags igen!


Det är något fel på luften på sjukhuset, så måste det vara.
I början av året när jag hälsade på mamma lite titt som tätt
fick jag så sjukt mycket finnar. Tänkte att det kanske berodde
på julgodiset som fortsatte slinka ner efter jul också.

Men nä, det måste vara luften på sjukan.
För att låta osvensk lägger jag till:
JAG SVÄR, det är fel på luften där!!

Satt på akuten några timmar i lördags med mammsen
och i går vaknade jag med tre nya finnar ( läs: bölder )!!
Dessutom va jag jäkla torr om läpparna och trots att jag tvättade
håret i lördags eftermiddag var det flottigt.

När jag säger att det är fel på luften menar jag avsaknad av luft,
iaf frisk sådan!!

Var där uppe igår igen och bölderna lär väl trivas gott nu.
Så för att hälsa på min mamma får jag offra mitt utseende!

Fan, vad livet är orättvist!!

Måndagskyss från tjej som hoppades att det skulle va bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0