En sån skulle inte jag bli....


UPPRÖRD tjej idag, en upprörd anhörig skulle man kunna kalla mig.
Mamma var på Kirurgmottagningen idag för en gastroskopi.
När hon fick tiden dit ringde vi för att förhöra oss om att mamma
skulle komma. Hon sitter i rullstol och kan inte röra sig.
Inen fara, sköterskorna hjälper till med det, svarade dom.
Informerade också att hon skulle anlända med sjuktransport.

Vilken jäkla tur att pappa inte åkte själv med mamma.
Upp på britsen hade dom iaf fått mamma och jag var en aning
förvånad när pappa kom och hämtade mig.

Kvar i undersökningsrummet var endast mamma, liggandes på britsen.
Hur fan ska vi får ner henne tillbaka till rullstolen.
Jag gick och bad en sköterska om hjälp.

Jag vet inte hur man gör, svarade hon......

Ja, men vilken jävla tur att vi ringde innan och informerade
om situationen och att det inte va nån fara på taket!

Va liksom lite därför vi undrade om hon kunde sitta kvar i stolen
under undersökningen!

Jävla nötter!!

Undra vad personen i telefonen hette....trist att man inte lägger sånt på minnet.....

Kyss från upprörd tjej som faktiskt blev mer upprörd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0