Jag är en fet ful hora med korvfingrar!



I tidningen står det att tjejer som spelar tv-spel är fula feta horor!
(http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article8554035.ab)

Ratchet och Clank är mina boys, vi har många trevliga tv-spelstimmar ihop.
Detta innebär ju då att jag är en fet ful hora.
Tjejer som spelar tv-spel gör uppenbarligen det för att dom inte
kan få en pojkvän, pga att dom är just fula och feta.

Spelar man tv-spel är man dessutom en patetisk fet bitch.
Fet är ett återkommande ord för de tjejer som spelar.

Finns flera sidor på nätet om saker som sagt till tjejer
som spelats.

Någon ska ha skrivit:
”jag ska sticka upp ett ägg i din vagina och slå på det”


Det var iaf kreativ, ordet fet var inte med och man får ju tänka
efter lite om man ska komma på den mening.
Tur att hemska människor kan tänka LITE iaf!

Har folk så lite att göra att man orkar engagera sig i att hacka
på folk som spelar?!
Dom kan väl engagera sig lite i viktiga saker, typ hur man
ska lyckas stoppa upp ett ägg i nångon och sen slå på det
utan att söva och binda tjejen!!

Torsdagskyss från tjej som tycker det finns gott om knäppon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0