Klena karlar!!


Jag har ju som skrivit tidigare köpt en ny soffa.
Det stora problemet är nu att få hem den.
Jag har massa killpolare så det kändes ju inte som att
bestiga ett berg för att ordna lite bärhjälp men va fasen,
alla har ont i ryggen. Och då menar jag typ ALLA!
5 kompisar har ont i ryggen, en är bortrest och den sjunde
jag frågade kanske kunde.

Eller så är det helt enkelt så att ingen vill hjälpa mig att bära!
Jag får nog forska vidare i hurvida ryggont är 2000-talets nya
folksjukdom eller om det är tjejer man ska fråga när man behöver
lite fysisk styrka.

JA, jag har tänkt tanken att den kan bero på att ingen vill
hjälpa just MIG men va fan, så negativa ska vi inte vara och tro
att det är så illa!

Könskampen för trissas upp så jag förlitar mig helt enklet på tjejerna nu!

Kyss från tjej som får bygga lite större biceps!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0