Korvkönet!


Jag samtalde med en människa av motsatta könet igår.
Och enligt min radar ragade mannen i fråga på mig eller ja
han gjorde det helt säket.

Givetvis sög jag i mig alla komplimanger utan att jag faktiskt
var ett dugg intresserad av att ragga tillbaka men komplimanger
kan man aldrig få nog av.

Om nån påtalat flera gånger att man är vacker, verkar rolig och mysig
och säger" jag blir nyfiken" på dig måste det väl ändå räknas som raggning?!

Efter en stund frågade korvkönet om jag var singel.
Jag ställde frågan tillbaks. Han svarade då:

- Jag och min sambo har en pause så vi har separerat just nu.
- Eh, vad innebär det då, undrade jag.
- Att jag inte vet vad som händer sen.
- Vad är din tanke med att sitta här och ragga på mig, måste jag fråga då.
- Ja, jag vet ju inte vad som händer sen så vi kanske kan ha lite kul.

Då kände jag att det rök lite ur mina öron. Varför i hela världen skulle
jag slösa min energi på någon som har en pause med någon.
Och varför i helvete har man pause och är det fritt fram att ragga då?????

- Nja, det är nog inte riktigt vad jag är ute efter, svarade jag artigt.
- Så det finns inte en chans att vi ska lära känna varandra bättre?
- Eh, jag fattar inte hur man kan resonera som du gör!!!!!

Poängen med en pause är väl ändå att man ska känna efter hur man
känner och om man ska satsa vidare. Inte ragga järnet.

Jag ska då fan aldrig ha en pause med en man!

Kyss från tjej som iaf fick några komplimanger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0