Säg den lycka som varar....


I torsdags när jag sköljde ur min kaffekanna lät det lite
lustigt och när jag tittade ner låg hela bottnen i vasken.
SKoj skoj INTE för jag har haft paj en himla mass kannor.

Räddaren i nöden, dvs min syrras kille, fixade en ny
kanna så jag behövde bara stå ut ett dygn på snabbkaffe
sen var det back to normal.

Gick så snabbt att fixa då det märktes knappt.
SÅ ska det vara! Så slipper man sura och gräma sig.

I måndags strålade lyckan i mitt hem när jag fick besked från,
för alla utom mig, hatade CSN.

Hade en fet skuld hos dom men den är borta nu.

Det firade jag med att köpa en soffa idag.

Sen tog lyckan slut. Dammsugarhelvetet gick paj när jag
dammsög min matta. Jag är pedant och missbrukar min dammsugare
så den får väl ha en skön evig vila nu.
Men hur fan ska jag klara mig utan dammsugare?
Undrar hur länge jag klarar mig, kanske ska göra ett test av detta!

Fan vad det är retligt när saker går sönder.

Snart exploderar väl min tv, mobilen hänger sig och
dator krashar!

Ja, CSN är över men om allt ska gå sönder hela tiden är
jag uppe i samma summan på andra prylar.

Det var bättre förr, då gick inget sönder......

Kyss från smått sur Diana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0