Tillfälligt slut-fritt fram.....


Skulle hämta preventivpiller igår men dessa jäkla rackare
är slut på apoteket. Sjukhusapoteket checkade om dom fanns på dom
andra apoteken men nej.
28 februari kommer Cerazette in igen.
Jag som bara har 8 piller kvar......

Jag kan ju inte va den enda i världen som är dålig på att
planera att dom inte fanns att hämta just nu!

Jag är vuxen och förståndig nog att fatta att jag antingen får
låna några piller av nån som äter just Cerazette eller så får jag
vara stillsam.

Men tänk dessa unga oförståndiga människor som är i samma sits
som jag..........kommer nog ske en eller en annan oönskad
tjockismage!

Fredagskyss från tjej som mest är lack över att få mens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0