Upp med hakan lilla tanta!


Min mammas rumskompis på sjukhuset hade en väldans
fin handväska. Hon var dessutom tokigt gammal vilket gör
det fräsigt att hennes väska var snygg, en Louis Vuitton

Tanten satt på sin säng och 80 cm framför henne står hennes
snygga väska!

- Åh, snygg väska du har, sa jag!

Tanten tittade på mig och gapade.
I flera sekunder satt hon där och glodde.
Som om hon funderade på om jag skulle råna henne
på hennes väska eller om jag bara va dum i huvudet som
pratar med främlingar.

Eller så glodde hon i en evighet för att hon fattar lite slött.
Tillslut sa hon iaf:
- Tycker du? Jaha, det var ja kul. Ja, den är snygg!!

Palla prata med tanter mer, nej. Dom får ha hur snygg väska
som helst men jag tänker inte tala om det för dom.

Kände mig lagom uttittad och dumförklarad!

Kyss från tjej som är avis på tantens väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0