Vuxenpoäng!



Igår köpte jag en ny soffa. Det behövde jag och jag försvarar mitt köp
med att jag faktiskt är värd en ny soffa.
Dessutom var den på rea=) Fynda gillar vi.

Aja, vuxenpoängen kommer av att jag åkte och handlade
med pappa. Gled in och kollade på soffan, disskuterade med mig själv
i huvudet om hur den kändes och hur den såg ut.

Helt själv utan sällskap av en kompis som smakråd tog jag
beslutet att soffan skulle bli min.

Pappa räknas inte som smakråd, han ör gubbe och tycker att allt är snyggt.
Han fattar ändå inte det nya så skull ehan tycka den va ful hade det kvittat.

Visserligen hade jag fuskat och bett båda systrarna, ena syrrans kille
och en kompis kolla på den på nätet först och alla gillade den.
Så egentligen fuskade jag lite men jag får ändå vuxenpoäng.

Det kändes väldigt vuxet och självständigt iaf=)

Torsdagskyss från tjej som får vänta 1-2 veckor på soffan och tycker det suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0