Whats the point?


-Åh vad jag känner igen dig. Var är du ifrån?
- Eh, Harplinge.
- Ja visst är det Diana?


Eh vem fan är denna brud? Jobbigt läge att inte ha nån koll
på vem det är som står där framför en på toan på krogen
och har kolla på vem man är!

Fick leta i hela registret i huvudet av gamla skolkamreter för att försöka
komma på sammanhanget med bruden i fråga.

Sen slog det mig, det var den där jävla snorungen som brukade dra
mig i håret på rasten. En dag drog jag tillbaka och då blev det ett jävla
liv när hon sprang och lipade hos läraren.
Jag var för feg för stt skvallra och visst fan åkte jag dit när jag salmat mod i en
eveighet för att dra  henne i hår!

Och där står hon och smilar på toan och tycker det är " så sjukt skoj"
att se mig. Och oj vad hon knappt kände igen mig.
Jag hade ju blitt så snygg.

Ja tack du.
Jag var trevlig och höll igång i samma lismande takt som henne.
Önskade varandra en trevlig kväll och sen var det över.

Så falskt och så meningslöst!!

Söndagskyss från tjej som hade dansanta fötter igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0