Det osar Diana!


Jag fick ett smärre psykbryt idag. Eller smärre kanske jag ska ta bort.
Jag fick ett psykbryt idag!
Ja, jävlar vilket bryt jag fick.

På min mamma och på min pappa.
Jag har faktiskt aldrig på riktigt skällt på min pappa, för det räknas
liksom inte som att skälla när man är fjorton och sur och kallar
pappa för gubbjävel.

Det rök stickor om mig idag och samtidigt som jag skällde
lipade jag hysteriskt.
Och alla i entre`n på sjukhuset måste funderat på om
jag gått vilse och i själva verket borde befinna mig i väntrummet
på pyskakuten.

I alla fulla fall så var jag förtvivlad, tog min jacka och gick.
När jag kom ut skulle jag ringa min storasyster och insåg att
telefonen nog fan ligger kvar där inne på stolen.
Så jag fick vandra in till mamma och pappa igen för
att hämta min tele.

Det var inte helt hysteriskt kul, att behöva gå tillbaka dit.
Jag funderade på att skita i att hämta min tele men insåg
väldigt fort att jag inte skulle klara mig utan den!

Sen ringde jag syster, lipade fram vad jag ville och sen kom hon.
Haha, det var tur jag hämtade min telefon!

Aja, det osar fortfarande om mig och stickorna ryker lite fortfarande.

Fredagskyss från tjej som inte haft sin bästa dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0