Gick ju sådär för mig!


Igår var det dags för årets första utekväll.
Jag har haft det lite tufft nu med många sjukhusbesök
och en del tråkigheter så en rolig kväll var på sin plats!

Pepp som tusan på förfest, dans och ragga boyz......
Ja, det gick ju inte riktigt enligt planerna!

På väg till stan kände jag att jag inte riktigt mådde bra,
magen liksom vände sig.
Aldrig att jag skulle palla en utekväll med dans.

Nej nej, vi fick ge upp den tanken. Vi gick hem till min kompis istället

Fröken Diana blev akut magsjuk (läs: karatefull av shots)
och spydde ner mig själv, hans fotölj och orsakade stopp
i handfatet.

Han tog det med ro med stackarn. Fick en ny tröja och blev nerbäddad
med en spann. Sedan fick mina kära vänner fixa stopp och tvätta fotöljen.

Sov så där gott och skämdes lagom när jag vaknade i morse.
Och jag längtade hem, men nej nej, hem kunde jag inte ta mig.
Minsta rörelse orsakde kaskaspy.
Fick snällt ligga kvar hos min vän och han tyckte inte att jag var så fräsh!

Fy fan, årets läxa lärd!!

Söndagskyss från tjej som inte mår toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0