Pejla bäst fan du vill, jag är INTE hemma!


Radiotjänst, dessa tomtar!
Samma snubbe har plingat på hos mig fyra gånger
på väldigt kort tid.
I julas fick jag en lapp i lådan som jag faktiskt engagerade
mig i att skicka in.
Jag kryssade i att jag inte har någon tv-mottagare!

I måndags ringde samma gubbe på igen.
Seriöst asså, LÄMNA MIG I FRED!

Fet jäkla risk att jag skulle öppna då eller.
Hallå, det är 2011 och jag har sett massa läskiga filmer
och läst Aftonbladet.

Öppna dörren för en främmande man år 2011
är en stor chansning.
Kan ju vara en yxmördare, våldtäksman, kidnappare eller
nån annan dåre. Nu är jag rätt säker på att han är tv-snubbe
men det vet ju inte han!

Så han kan stå där utanför och glo och plinga hur många
gånger han vill. Inte fan är det nån hemma här inte!!

Onsdagskyss från tjej som INTE har tv och ALDRIG är hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0