Äntligen dags.


Fasen vad gammal jag känner mig när jag sitter här och tänker
att tiden går fort.
På lördag är det dags för den årliga brännbollen och det har gått
ganska så exakt ett år sen sist.

Helt galet att tiden rullat på så in i bomen fort.
Jag har ju inte hunnit öva på mina slag eller lyror,
inte för att nån övning behövs för ett proffs som mig
men ändå=)

Alla år ,utom 1 ( så det räknas inte) ,har jag varit i det förlorande laget
så jag är rätt förberdd på några ilskna suckar med ögon som letar
alla felpoäng domaren sätter!
För inte kan mitt lag förlora för att dom andra är bättre,
nej det beror enbart på att domaren gjort fel!!!!

Som alltid behöver jag fundera på var tusan jag la racketena förra
året när jag kom hem och leta febrilt efter bollfan!!

Onsdagskyss som vet att det är träningsvärk som gäller på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0