Bästaste helgstarten!


Började fredagen och helgen på sämsta tänkbara sätt i morse
så det var bara att  somna igen och börja om på nytt.

Käkade lite frulle vid halv nio och efter det var det som vanligt dags
för den efterlängtade morgonciggen, inga konstigheter inte.

Men så fick jag helt plötsligt ruskigt ont i huvudet, tog en Ipren och
tänkte precis dricka morgonkaffet när jag började må illa.
Kaffet var bara att glömma, mackorna och Iprenen trivdes nog
inte allt för väl i min magen för dom kom upp ganska snabbt igen.

Jag tror ju typ att döden kommit för att hämta mig när jag kräker
och i morse kändes som om min stund var kommen.
Svettig med aningens panik la jag mig med min röda spann i sängen
och huvudet dunkade like hell och jag kunde fasen slappna av.

Det var tom så illa att jaginte kunde röka, that says it all!

Ringde söta Jenny och hon kom ner till mig en stund.
Satt och pratade lite och pedagogiskt förklarade kloka tjejen att det
inte var någon fara, att jag stressat upp mig och att det skulle gå över.

Ja, hon lugnade ner mig ordentligt och jag somnade om,
så vid tolv vaknade jag igen och startade dagen på ett bättre sätt.

Visst känns det som om jag blivit överkörd av en ångvält men va fan,
jag mår ju helt klart bättre!!

Och tur i oturen är det för jäkla skönt att ha underbara grannar
och grannar som blir ens goda vänner, det är sann grannsämja det <3

Tusen tack snälla Jenny, guld värd!!

Kyss från tjej som tycker att även om bilden är suddig är den full av glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0