Fräsiga tjejer!!


I torsdags var det bebismys på hög nivå i det Bjurfalkska hemmet.
Mysigt att se två bebisar umgås på sitt egna lilla sätt.
Dra lite i håret och känna lite på varandra.

Mikaela hade ju gjort värsta framstegn sen sist jag såg henne,
det var bara drygt en vecka sen så hon har lärt sig snabbt.
Krypa och resa sig, woho stora tösen.

Mikaela plockade i mitt cd-ställ och den första skiva hon drog fram
var Ripp Rapp av Ulf Lundell.
Andra skivan hon valde var också en Lundellplatta.

Då fylldes mitt hjärta av värme, av alla skivor valde hon Uffe liksom.
Stoltaste ögonblicket i mitt liv för tusan=)

Evelina blev minsann också lite förtjust i Uffe och de två små
flickorna kommer ha bra musiksmak framöver=)

Kyss från Diana som tackar alla inblandade för en trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0