Hoppa upp ur tårtan och ropa "SURPRISE"!


Är det nån som blir förvånad när jag förtäller att jag var hos
herr doktor igår kväll?
Nej, trodde inte det heller.

Min kvinnomage som lever sitt egna lilla smärtsamma liv.
Det gjorde väldans ont väldans långt ner i min mage och
det tryckte på som tusan.
Kändes som om jag skulle föda en citron eller något annat
i den storleken så jag stod inte ut längre utan begav mig
till PIF-doktorn, med mina söta vänner J&J.

Inte det minsta angenämnt med varkens spekulum eller
doktorns fingrar när jag hade så ont.

När han rullade på kondomen på ultraljudsstaven föreställde jag
mig hur sjukt ont det skulle göra men icke,
det lättade på trycket när man filmade runt i min babygrotta.

Det sa jag givetvis inte till honom:
"Åh fy vad skönt, Det lättade nu när du kör runt en stav i mig"
hade låtit helt fel att säga!!

Hör och häpna, det befinner sig en blåsa på 2 cm i diameter i mig.
Föga förvånande men det är skönt att det inte va något farligt
eller annat som var helt galet!!

Nu undrar jag snällt:
Lilla babygrottan, ska du bli helt normal snart?!

Fredagskyss från tjej med bästa grannarna!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0