Inbland blir det som det blir.....


De senaste två veckorna har bara kännst helt jäkla meningslösa.
Ur många synpunkter och den helgen som var måste vara världshistoriens
mest poänglösa helg.

Död död död död, det är liksom det som varit på tapeten hela helgen
och hela veckan.

Att en norrman gått bärsärk och avrättat en del av Norges framtid går ju
liksom inte riktigt att ta på. Dessutom är det för jäkla skrämmande att
media valt att publicera hans manifest så att vilken psykstörd galning som helst
kan tillveka en bomb av gödsel.

Amy Winehouse checkade också ut i helgen, inte så chockerande
kanske men tragiskt.

Och barnen i Afrika är bara skinn och ben.

Och all denna jävla tragiska världssorg och allt snack om död och förlust
spär liksom på min egna känsla av att jag nyligen förlorade min
älskade Johan och det känns liksom lite svårt att tänka på annat
och försöka gå vidare.

Ibland är det hårt men alla verkar övertygade om att det kommer bli
bättre och deras övertygelse sprider sig in i mig!


Bellma, en svensk, en dansk och en .....nä!

Torsdagskyss från Diana som förhoppningsvis is back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0