Inte noga nog tydligen!


Årets första bad igår, lite sent på året och kallt som attans i vattnet.
Men när man ligger och pöser på stranden behöver man fasen det kalla
vattnets svlkande annars kreverar man ju.

Jag var väldans noga med att smörja in nästan hela mig,
både innan det var dags att sola och några gånger under tiden.

På stranden såg jag nästan lite brun ut och eftersom att jag är en
blekfis var jag ganska nöjd.

Smörja in sig noga is the key att slippa lida av en hemsk svidande bränna.
Trodde jag!!

Efter duschen kändes handduken som ett sandpapper och
jäklar i mamma vad ont det gjorde att torka min svidande kropp
med en sandpappers handduk.

Jävla solkräm, funkade ju si så där!
Jag är inte det minsta brun, bara lite rödrosa och ganska så ojämnt.

Om det gör ont? Jo, jag vaknade några gånger inatt och idag kliar det
satan!

Men men, hade en himla mys dag på stranden med fröknarna J&J
och det hemliga spännande lilla sällskapet så lite sveda är det värt=)

Måndagspuss från tjej som håller tummarna för åska!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0