Ni som inte visste vet nu=)


Började min morgon med en liten springtur.
Syster skulle komma på besök och hon ringde mig
och lät aningens stressad:

- Kan du komma och möta mig. Jag spyr och det är så
jävla pinsamt! Skynda dig.


Klart jag skyndade mig att möta min syster klökandes syster.

Det hade ju varit mindre pinsamt för henne om hon hade
en stor skylt ovanför huvudet:

Jag spyr för att jag är gravid, inte full eller bakfull!

Ja, min syster ska bli mamma i december och det har
varit lite tyst om detta i början men nu så fick jag äntligen
kläcka nyheten här i min eminenta blogg.

Tur barnets pappa är ett fan av min blogg=)

Torsdagskyss från Diana som grattar mamman och pappan=)

PS. Kommentarer om graviditeten undanbedes på Facebook!! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0