Not guilty until proven otherwise!


Attans vad jag finner det roande när folk faktiskt har gjort bort sig
och försöker hävda motsatsen. Det snörjs in i konstiga lögner och förklaringar.
Och visst, man ska inte se någon som skyldig om det inte finns konkreta bevis.

Men ibland finns det faktiskt bevis för att det som sägs är sanning.

Nuförtiden är ju risken jäkla stor att åka dit på något sätt.
Ett sms med dåligt innehåll skickas till någon som mottagaren sedan visar
och då har man svart på vitt att det som sagt är sant.

Eller så skirvs det något taskigt om någon annan på nätet, i ett mail eller på MSN och då jäklar
är det svårt att snärja sig ur den sitsen.
Oftas känner ju inte människan man konfronterar till att man sett det där beviset
och försöker först snärja sig ur det och skylla på budbärare sen visas sanningen
och då jävlar blir det TYST!  

Givetvis är jag inget undantag, jag är ju ingen ängel som ska hävda att det aldrig
hänt att jag snackat skit eller skvallrat, skillnaden är väl att jag minimerar risken att
åka dit genom att vara lite mer hemlig och diskret!
Man får inte lämna några evidens om man ska vara hemsk.

Skvallerpuss från tjej som inte bryr sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0