Prasselmonster!


Ja, nu är jag mest troligt en menstruerande kvinna igen efter att
ha slutat med det otroligt braiga fenomenet mini-piller.

Om inte annat gick jag sönder väldans mycket under brännbollen.

Var ju ett gäng år sen sist och nu undrar jag vad fan som hänt
med bindorna?!

Jag vill minnas att vingarna minsann hade en egen varsin liten
remsa man drog bort för klistret men nu är det liksom en stor
remsa som täcker båda vingarna.
Alltså ska man först få bindan bra placerad i trosorna
och sedan få två vingar på plats utan att det ska bli snett eller
klistras ihop på helt fel ställen.

I med bindan, på med trosorna, kolla så den sitter rakt,
ner med trosorna igen för att ta bort remsan, vika ut vingarna,
dra på trosorna, känna så det sitter rakt sen klistra dit vingarna
utan att dom ska knöla sig och klistrar ihop.

Fan en helt vetenskap det där.

Fast det kanske inte är sämre med gemensam remsa?
Finns det nån teknik man kan använda som jag missat?

Dessutom kommer jag inte ihåg att det prasslade riktigt
så högt innan.
Jag lovar och svär att det prasslar om min rumpa när jag går!!

Om alla skulle vara tysta skulle man höra mig prassla förbi
när jag är på väg till eller från sängen.
Det är liksom bara den sträckan jag tänker stå ut med prasslet.

Tampongerna, same as before för jag hade ett väldigt gammalt paket
hemma och tänker inte uppdatera mig just denna gång!!
Nya grejer är inte alltid bättre va?!

Måndagskyss från tjej som tycker det är bökigt att vara tjej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0