The big one!





Ibland är det skönt att vara borta och man har det jättebra.
Ibland är det inte lika skönt och då längtar man hem.

Oavsett hur man har det borta är det oundvikligt att efter
drygt en vecka inte ha en massa tvätt med sig hem.

Tvätta suger korv när det är så där tokmycket tvätt så man
vet att det kommer ta hela passet.

Min snälla vän erbjöd sig att tvätta åt mig men då min vän
är av motsatta könet känns det lite olustigt att han ska
tvätta mina sunkiga underkläder liksom!!


Ja, ni kan ju nu räkna ut att jag spenderade dagen med att tvätta.
Dessutom är jag hemma, iaf till tio i morgon sen hoppas jag
vara fri från hospitalet!


Måndagskyss från tjej som har några avsnitt av Hem till gården att se ikapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0