Varför inte liksom?

Vad heter du? Diana såklart!

Vart bor du? På Casa Di Diana

Trivs du där? Mycket!

Brukar du läsa horoskop? Inte helt ofta.

Har du körkort? För cykel JA=)

Äger du några Converseskor? Jajemen.

Favoritdjur? Dom som hårar minst=)

Vad spenderar du dina pengar på? Vardagstråk.

Senaste konserten? Om jag inte glömt bort någon är det Ulf Lundell i somras.

Festar du mycket? Nope, skötsam vuxen kvinna - that´s me!

Sprit, cider, vin eller öl? Öl

Brukar du bli för full? Det misstaget har intäffat en gång eller två.....

Antal kuddar i sängen? Fyra

Kan du baka bullar? Kan jag nog om jag vill.

Har du varit med i scouterna? Att växa upp mitt i ingenstans är som att alltid vara i Scouterna:)

Bläck eller blyerts? Bläck

McDonald’s eller Burger King? McDOnalds!

Är du allergiskt mot något? Klart jag är.

Äger du ett busskort? Buss, åka buss? Eh nej!!

Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Mellammjölk för jag är svenne och allt ska vara lagom.

Hur ser du ut idag? Som om katten släpade in något i förrgår!

Har du haft sex idag? Nope nope, inget frukostförätt idag inte.

Nästa mål i ditt liv? Bli moster igen=)

Vad såg du senast på tv? Tittar på Nyhetsmorgon just nu.

Hur svarar du i mobilen? Aaaa hallå....hej

Vem ringde du senast? Evelina

Vad sa den du ringde? Att jag skulle spärra ett konto.

Antal timmar sömn inatt? Drygt åtta

Vad innehåller din favoritnattmacka? Smör

Bråkat med ditt husdjur: Skäller på dammråttorna och ber dem dra!

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej tack och lov!

Är du ensam nu: Jepp.

Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Kom igen Lena, Mr Saxobeat, I love rock n`roll, Born to run, Hon gör mig galen.

Vill du gifta dig: Nej! Av praktiska skäl, kanske.

Vill du ha barn: Har fina barn i min närhet som jag älskar <3


FAVORIT...


Rum i huset: Vardagsrummet i soffan framför tv:n med datorn i knäet!

Typ av musik: Aukustiskt

Månad: Augusti

Sten: Gör ont att få i skon


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...


Gråtit: En skvätt ja.

Köpt någonting: Ja.

Varit sjuk: Är jag någonsin frisk?!

Sjungit: Givetvis!

Sagt “Jag Älskar Dig”: Nej!

Velat säga till några att du älskar dem: Då hade jag förhoppningsvis sagt det.

Träffat nån ny person: Inte vad jag minns.

Saknat någon: Ja, väldans mycket dessutom.

Kramat någon: Jepp!!


SENASTE...


Låt du hörde: We built this city on rock n roll har jag som larm så det får väl räknas.

Film du såg: Sucker punch

Drink du köpte: Hm.......Redbull Jäger skulle jag tro.

Sak du stal:Hm, snodde en hårboste när jag va 13......

Mat du åt: Mackor till frukost.

Gången du åt en korv: För några helger sedan när vi spelade brännboll.


Fredagskyss från tjej som tycker sånt här meninglöst är ganska skoj!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0