Addicted?


Kan finnas en lite risk att jag är mer beroende av min
telefon än jag trodde.

I morse kl 06.00 vaknade jag och hade min telefon i handen.
Jag har inget minne av att jag pratat med någon eller läst något
sms.
Tydligen hafe jag iag fått ett sms strax efter tolv så förmodligen
har jag väl läst det i sömnen.
Gonatt stod det och jag skulle tro att jag inte svarade på det.

Summan av kardemumman är att jag iaf somnade före tolv i natt
och sov till nio, bortsett från en vaken stund vi sextiden.

Sova är för jäkla underskattat!!
Min sömn är ju visserligen framkallad genom små vita piller nu,
och eftersom att allt i min värld är farligt är det lite läskigt
att stoppa i sig något som gör att man somnar.

Aja, en vecka med syntetiska medel för drömmar ska väl även
jag överleva.
Fast dom där 30 minuterna det tar mellan sväljning av pillret och
sömnen infinner sig är fantasifyllda 30 minuter och inte det minsta behagligt.

Tur jag har min mobil som jag spiller mat på ibland!

Torsdagskyss från tjej vars mamma fyller 67 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0