Äldre är klok?


Fenomenet fylle-sms är bra underskattat, om man är den som får dom.
Att skicka fylle-sms är fan så drygt och ångestframkallande.
Sjukt läskigt att vakna på bakfylla och komma ihåg det där pinsamma
man skrev under ruset på natten. Magontsvarning på det!

Det hände mig några gånger faktiskt men det var himla längesen,
så längesen att det knappt räknas. Jag kommer faktiskt inte ens ihåg
vad jag skrev.
Det är nog för att jag blivit vuxen nu, när 23-årsdagen (Läs: 30)  stundade
rensade jag ju faktiskt min telebok och satsade på att bli en
mogen och vis kvinna:)

I morse fick jag iaf ett gott skratt av några underhållande
sms från nån full korv som slösat flera minuter av sitt liv på att skriva
några sms med konstig stavning och jag kan faktiskt inte riktigt klura
ut vad innebörden med sms:en var för vi använder inte samma stavning
och en osammanhängande text ihopknåpad i T9 funkar sådär att tolka.

Det tragiska i det hela är att jag återigen förväntades vara ute i vimlet
en utekväll i Halmstad men istället sov jag!

Frågan är om jag börjar bli gammal och tråkig eller om jag är
lat och bekväm eller om jag helt enkelt har tappat stinget?!

Jag måste helt enkelt gå ut i helgen, forska i om jag orkar vara ung i vimlet,
klunka lite öl, dansa och ragga på unga hetingar i baren.
Går jag hem före tre är livet slut på söndag!

För sova bort ungdomens dar kan jag ju inte göra=)

Rödtorsdagskyss från tjej som ska röra på fläsket idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0