Almost the same!


Nu känns det nog nästan som vanligt i fröken Dianas liv.
Varit på lekplasten med lilla Minea och Ylva idag och det är fan himmel
att vara utomhus.
Dock måste jag klaga på den där jäkla rutschkanan för fy tusan vad ont
jag fick i rumpan av den skiten.
Minea också, hon började faktsikt gråta av dumma kanan
och då har hon ändå en blöja som dämpar=)

I eftermiddags hudade jag lite, huda är för jävla underskattat
och för jävla mys. Iaf i rätt i sällskap!
Skulle kanske inte direkt huda med vem som,
så länge har jag inte varit hemma och utan stimulans så att
vem som skulle duga som hudningssällskap!!

Sen var jag dessutom en liten kärring med och sa:
" Du får inte xxxxxx"
Jag borde ju varit solidarisk och använt lite finare ord typ,
det skulle vara trevligt om.... för så fort man använder ordet inte
blir man en satkärring och förbjuder nån från något så jag omformulerar mig och säger:
Jag skulle uppskattat om xxxxxxxx

Och om man förväntar sig ett svar är det bättre att man lägger
svaret i munnen på någon så man får höra det man vill höra:)



Hua, sicken brudig brud jag kan vara ibland!

Nakenkyss från tjej som går på hemlig fest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0