Årets första!!



Titta nog på bilden och föreställ er mig dansa segerdansen!
Sen stannar jag upp och sätter armarna i sidan och säger tyket:
- Hur går det för er? Nån annan som fått fisk?

Sen kan ni föreställa er att jag i många många minuter skröt om min fisk.

Årets första fisketur igår och årets första fisk, ganska stor faktiskt!!
Precis som storfiskaren överdriver jag lite men den va stor:)

I min värld drog jag upp värsta stora fisken och var stolt som fan.
Sen att det var pappa som satte masken på min krok, drog upp fisken,
krokade av den och slängde in den igen är ju en annan femma.

Jag hann knappt märka att flötet sjönk förrän jag skrek på pappa.
Sen skrek jag lite till när han kastade upp fisken nära mina fötter.
Efter 20 sekunder tog jag mig ton och bad pappa skynda sig att slänga i den
igen så den inte skulle dö men så kom jag på att jag måste ta ett kort.

Jag tror fisken överlevde en minut på land, jag hoppas det iaf!!

Sen var det stiljte och no more fish for Diana.
Sen tvingade jag min stackars brorson att sätta på en ny mask,
han är kille och dom tycker inte det är lika äckligt!!



Söndagskyss från tjej som hoppas på mer napp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0