Fattar inte riktigt men det beror inte på hårfärgen!!





I kommentarsfältet har nån ställt frågan: "vad är fejk med dig".
Jag ska villigt erkänna att jag inte riktigt fattar frågan.
Vad är fejk med mig, hm....jag förutsätter ju att varenda kott
som sett kort i min blogg hajar att jag ser ut som jag gör naturligt
annars hade doktorn varit riktigt kass!!

Blond är jag faktiskt naturligt så det är inte fejk, fejk är däremot
mina ögonbryn som jag färgar typ var sjätte vecka och oftast
lyckas jag glömma bort tiden och ha färgen i för länge.

Jag har blekt en leverfläck vid munnen, tagit bort en utväxt ovanför
höger ögonlock, låtit en doktor skära i min tunga och tagit bort ett kärl-
nystan på tinningen.

Som människa är jag nog inte heller så fejk men det är klart,
en onsdag kanske saker verkar mer logiskt och rimligt än en söndag
så det kan väl hända att jag ändrar åsikt eller uppfattning ibland.

Ibland händer det nog att jag säger saker jag inte menar så
visst är jag fejk i mina uttalanden ibland och ibland ändrar jag
helt enkelt mig!

Men som sagt, jag fattar inte riktigt frågan så M:Edda.2, du får
precisera dig om du förväntar dig något annat svar!


Kyss från tjej som är ganska nöjd ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0