Fem nyanser av rött!


Precis som rubriken lyder skimmrar jag i olika röda nyanser.
Bonnabränna är min specialite`och varenda jäkla år lyckas jag få
ränder av solglasögonen och det är bland det minst porriga som finns!!

En rand efter bikiniöverdelen, en rand efter linnet i tisdags och
en ny rand efter linnet idag.
Tjockispartiet som putar mest över magen är lite grisrosa, högeramen
rödare än vänsterarmen och näsan aningens rosaröd.

I början av sommaren är jag alltid randig och inte på sett
snyggt sätt. Knäskålar, näsa, rumpan och magen är det som uppenbarligen
putar mest för på de ställena är de som solens strålar
bränt mest på.

Men va fan, man kan vara ute iaf och då är det ok att bli lite randig!!

Fredagskyss från tjej som taggar inför fotbollen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0