Flashback bjuder på goa skratt ibland!


Snubblade över denna väldigt trovärdiga tråden på Flashbak nyss:

"idag när jag missade bussen, så jag fick gå hem gick jag förbi en ägn full med kor och ingen var i närheten och jag var hungrig + har lite pengar den här månaden, så jag kom på den ultimata iden att sno en av korna och göra kebab av den för ingen lär ju märka om det är en ko mindre? lixom win win sutuvation

Så gick in i hagen och tog en ko (jävligt svåra att fånga tog en fucking halv timme) gick hem med den och stängde in den på altanen.
Och nu till frågan hur gör man kebab av en levande ko? finns det typ ingen guide lr något? Hjälp skulle uppskattas för har ingen aning om hur jag gör kebab."


Haha, bra fantasi kommer man långt på!!


Kyss från tjej som iaf fick skratta lite!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0