Franck Provost


Jag hade hoppats på en innerlig förälskelse som skulle vara länge
och att Franck kanske var det rätta.

Men icke, Franck lovar stort men håller tunt.

Schampot löddrar för jäkla kasst  vilket gör att det inte
känns som att håret blir rent.
Balsamet lenar inte så där som balsam gör men jag tänkte att det
kanske är så det ska kännas när man använder "salongsgrejer".
Utlovad volym och renhet - MY ASS!!

Men nej, mitt hår är precis som det brukar vara.
Platt och känns orent trots att jag tvättade det twice!!

Dessutom luktar det som om en katt kissat mig i håret!

Matrix får stanna kvar som min kärlek, dyr kärlek men va fan
det är det väl värt.

Nope, Franck lyckades inte imponera på mig och
bräda M!


Onsdagskyss från missnöjd tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0