Ibland är det svårt att komma ihåg!


I söndagsnatt eller tidgt på måndagmorgonen beroende på hur man
har sitt tidsperspektiv var jag ute och smokade lite på min balkong.

Just då såg jag något utöver det vanliga och tänkte att jag kanske borde ringa
och meddela detta men så bestämde jag mig för att jag skulle säga det när jag
hade vaknat. Klockan var ju trots allt väldigt sent eller väldigt tidigt.

Men av någon konstigt anledning glömde jag bort det, trots att det
faktiskt var väldigt relevant så hela dagen gick och på kvällen sprang jag
på min kompis och då slog det mig att jag hade glömt ringa på dan.

- Hm, i natt såg jag.......
Attans, att jag glömde bort att säga det innan!
Kände mig lite dum som hade glömt bort något så viktigt men fan,
jag hade en hård söndagnatt.

Jag fick onda ögat och ett kyligt kaffesällskap i en halvtimme.

Ja, ibland är jag helt enkelt min mamma dotter, glömsk och förvirrad!

Tisdagskyss från tjej som ibland glömmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0