Ibland så går det, ibland inte!


Imorse när jag vaknade fick jag uppleva att ögonlock minsann
har tillräckligt med kött och hud för att kunna expandera till
helt otroliga proportioner.

Jag skulle tippa på att mina ögonlock är ungefär 2.37 gånger större
än vad dom var igår när jag vaknade.

Om det är snyggt? Nej, inte speciellt och det känns ganska omöjligt
att försöka minska mina drastiska bollar till ögon med smink.

Hur man får sina ögonlock att expandera helt otroligt mycket?

Man blandar salt och vatten till en naturlig kroppsvätska,
lägger till en tragisk händelse och spär ut det med en natt på
sjukhuset och vips, så uppstår detta fenomen.
Dessutom tillkommer en känsla av att ha blivit överkörd av
en sån där maskin som plattar asfalten på nylagda vägar.

Ja, då ser man ganska rolig ut när man kollar sig i spegeln!

Måndagskyss från tjej som är aningens trött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0