Inte så omtyckt direkt!!

Jag hoppas att marken du går på går sönder


Vill hellre genomleva nittionio jävla vintrar och rulla naken över krossat glas, äta fimpar
än att nånsin igen känna dina vibbar.

Du ljög fan bättre än delfinerna simmar. Huvudperson i mina sämsta minnen

Du spela mina nerver ut tills dom brast Denna här belöningen blir ditt tack
Hoppas att din utförsåkning går snabbt Att dom skriver idiot i ditt pass
Att du i ditt nästa liv blir en mask
Fan vad jag behövde få detta här sagt Blir två ton lättare än vad jag vart

Aldrig någonsin igen kan komma ihåg en pin-kod och må din klocka alltid gå tjugo minuter                               för sakta så att du alltid kommer för sent

Må köttätande myror äta upp dina ögolock så att du alltid är trött
Och även när du är pigg så ser du väldigt väldigt väldigt trött ut..
Och må dina hårddiskar förevigt alltid krasha

 

Hälsa till satan vi hörs!

 

KLördagskyss från tjej som undrar om myrorna käkat upp hennes ögonlock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0