Kärring-tjej!


Hua, idag känner jag mig aningens som en kärring med diverse krämpor.
Jag har ont i mina knän, ont i mina ljumskar och dessutom har jag ont i min
babygrotta.
Jag trodde att operationen faktiskt hade fixat oordningen i grottan men attans
vad sur jag blev på det när jag vaknade i morse med en lagom oskön smärta
i min stackars livmoder.
I några minuter kändes det typ som att den skulle expoldera, att jag hade somnat
på soffan och hade nacken i en knäckvinkel gjorde det inte bättre.
Dessutom var jag för lat för att förflytta mig till sängen.

Att ha ont i svanken och magen samtidigt är inte helt angenämt
men snart kommer min kompis till Halmstad och jag tänker
fjäska till mig lite massage.

Det kommer att lösa det mesta!

Tur det är söndag idag så man inte behöver överanstränga sig.

Söndagskyss från tjej som kanske tycker lite synd om sig själv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0