Ligga i olika varianter.


Eric Amarillo fick ju en del svar på tal på sin knäppolåt
"Vill du ligga med mig då?" och ja, ju fler som kommer ju sämre
blir skitlåtarna.

Jag kom  på att jag skulle göra en egen version av sista
låten "Du får ligga med mig då" och började skriva några rader och efter lite
hjärnsläpp funderade jag på vad som egentligen krävs för att
få ligga med mig.

Jag skulle kunna rabbla upp några fraser om att han ska vara snygg,
gärna manlig, helt lite porrig, lite rolig, ödmjuk och snäll.
Han ska vara mysig att krama och schysst att hångla med,
ta mig lite i håret sen är det ju ett plus om han får mig att
känna mig omtyckt.

Ska jag ändå rabbla upp lite grejer kan jag ju lika gärna ta i och
önska mig nån som borstar av fötterna innan han lägger sig i min säng
och inte smular på mitt lakan och absolut inte har sockar i sängen.
Det är också ganska bra om han alltid håller med mig och förstår
att jag alltid vet bäst, dessutom ska han aldrig protesera och alltid låta
mig ha rätt.
Det är helt ok om han dillar lite om att jag är unik, säger att min
mage inte alls är så tjock och påstår att jag är lite sexig i vissa vinklar.

Men så kom jag på att det faktsikt bara räcker med en enda grej.

Min låt består således av en endaste textrad:

Ljug för mig coh säg att du tycker om mig så får du ligga med mig!

Kyss från tjej som tycker att man inte ska önska för mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0