Massa plus på poängskalan!



Igår gjorde jag något jag inte gjort på väldans länge.
Jag blev så glad över att detta hände så jag var tvungen att
skriva ett sms till min syrra.

Hon grattade minsann mig, snäll tjej=)

Vad jag var med om igår som var så fantastiskt?
Nja, det kan jag faktiskt inte berätta om.
Det går bara inte, det skulle liksom bekräfta alla misstankar
om att jag är äcklig!!

Jag kan däremot berätta att jag samla lite poäng på
min vuxenpoängsida.
Jag köpte en bok igår, en bok som inte är en skolbok och det
hände nog inte nyligen precis.
Avslöjar jag vilken bok jag köpte kommer alla misstankar om
att jag är en kärring bekräftas men va fan, det bjuder jag på.

Jag köpte Morgon Allings biografi!!


Solskyss från tjej har svidande "Aboslut Torr" i armhålan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0