Provar väl igen då.


En ny mobil för mig igen, vet inte riktigt hur många jag
konsumerat sen jag flyttade till denna knäppa lägenheten.

Det blev en android trots att jag svor på att aldrig mer ha touch.

En ny telefon med massa komplicerade grejer är inte optimalt
för nån som saknar tålamod!
Redan efter två timmar ville jag slänga ut skiten genom fönstret
och återgå till min gamla skrutt-tele.
Den gamla är faktsikt väldigt bra när det gäller sms annars är den junk.

När jag sitter med min telefon i handen och blir helt galen på att det
tar mer än 20 sekunder för mig att fatta hur jag ska göra glömmer jag helt
plöstligt bort att den där manicken faktiskt kostar flera tusen och börjar skaka
och rista den i hopp om att den ska kunna läsa mina tankar och utföra
den åtgärd jag vill UTAN att jag ska behöva klura ur hur fan jag ska göra.

Dessutom följde det inte med nån bruksanvisning så hur fan lär man sig den då?!

Jag hatar när jag inte fattar och tålamodet sammarbetar inte riktigt med mig
och jag har googlat manual utan framgång!

Helgen får nog bli en helg där tålamodet prövas pga teknik.

Fredagskyss från tjej som undrar varför tiden går så fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0