Som en prinsessa fast utan ärta.




Sovit för jäkla skönt i natt och inte vaknat en enda gång.
Somnade dessutom ganska snabbt när mitt sovsällskap
väl fått mig att vara tyst.

Jag var kanske lite väl pratglad för att vara nerbäddad för sömn
och jag tror minsann att jag ungerfär fyra fick höra:
-  Var tyst och sov nu!

Sen vaknade jag av mitt larm klockan nio.
" We built this city on rock `n roll"
väcker mig och jag har inte listat ut hur tusan jag snoozar eller stänger
av larmet på min nya mobil så den låten har satt sig i hjärnan nu!!


Receptet för en god natts sömn är helt enkelt en mix
av att sponsra stora företag och ha en lillasyster på sleep over!

Tisdagskyss från tjej som inte är så lik sin syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0