Spara kvittot för tusan!


Ångerrätt, öppet köp eller något liknande får man på de flesta ting man kan
konsumera. Frågan just nu är hurvida man kan få ångerrätt på på livets ting.

Jag är tjej så i min väld faller det sig helt naturligt att jag får vela
och inte riktigt kunna besluta mig.
För så funkar vi tjejer, det har alla killar runt mig proklamerat för
mig sedan jag var tre år gammal!!

Så om jag sagt något innan och ändrat mig angående det nu
är det ju ingen konstig grej, jag är tjej och så funkar tjejer.

Det är liksom som om man får ha med det i beräkningarna.

Spelar det då egentligen någon roll om jag sitter här och ångrar något
jag sagt, finns det något kvitto jag kan ha sparat för att byta in det
jag kände innan mot hur jag känner nu?

Mest troligt inte så det enda som kan användas i detta fall är väl orden,
men dom spar jag på ett litet tag till.
Måste tänka klart först!!

Onsdagskyss från tjej som har allvarsmössan på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0