Svar på kommentarer!


Många, allt för många klagar på mitt stavande!
Ja ja ja ja, det var då ett jäkla rättande i mitt felstavande.
Jag kan faktiskt stava men jag pallar inte läsa genom det jag skrivit.
End of story!!


Haha jag borstar alltid av fötterna innan jag lägger mig i sängen hahaha
sen heter ju faktiskt bloggen vet mest och bäst så då måste det ju vara sant ;)


För den kommetaren förtjänar du (Pedda) en kopp kaffe hos mig.
Torsdag vid tre, funkar det?=) Bor hemma så du hittar säkert hit!

Varför min mamma sitter i rullstol?
Det beror inte på att hon är för lat för att gå iaf, kanske lite iofs.
Nä, hon har fått en stroke eller tre, vet inte riktigt!

Jepp, låten är för jäkla fin!!

Revorm var det inte på min fot, men tack för engagemang.

Vem mysiga mannen som nämndes är tänker jag ALDRIG
avslöja så ni som frågade får vara nyfikna.

Likaså kan jag inte berätta vad som hände med min man för det
vet jag inte själv heller.
Eller jo, i korta drag kan jag säga att han och jag tänker väldans olika
så han fick inte vara min man längre!
Och för den segis som inte hade koll så bytte jag bort honom i mitten
av mars mot frihet och choklad=)


Haha. Jag googlade runt lite nyss och råkade hamna på din blogg. J
isses vilken skön blogg! Älskar människor som uttrycker sig bra i skrift :)
Än roligare var att vi har ungefär samma överskrift. Man ska vara bäst!
Hit lär jag säkert återvända om jag inte inkräktar :)

Märtha:
Tusen tack, blev himla glad av din komplimang.
Kom hit så får du glass=) Absolut inkräktar du inte!!

Visst är det tv när den är som bäst! Blod, biffiga grabbar, nakna brudar och sex!!
Nästan som big brother!
Helt rätt Ellan=)

Tack alla som tycker att jag skriver roligt,
uttrycker mig väl osv men se upp så ni inte ger mig hybris och skrivkramp!!

För dom tre som delade med sig av schyssta raggningsknep på
filfen som var veckans flamma, tack! Men veckans flamma är ju en
fiktiv del där egentligen bara fint folk från tv får vara med
så den hemlisen förblir en hemlis utan åtgärd men tipsen ska jag ha i åtanke till annat=)

Hur det gått sen jag var hos doktorn?
So far so good men jag har inte tränat ännu och inte
burit så tungt men jag är iaf hel=)

Klart jag har bra musiksmak annars hade jag ju inte lyssnat men tack=)

Till alla Flashbackare:
Jag har äntligen fattat att FB-dase betyder stor kuk
och att alla ni har det och dessutom är smarta och bäst i hela världen.
Så helt enkelt är vi ganska lika, bortsett från FB-dasen då, den har inte jag!!

Ska lite upp ett lämpligt medel och skrämma iväg er=) <3


Nu pallade jag inte mer men som jag skrivit innan, jag läser ALLA
kommentarer, reflekterar över dom och blir glad att nån orkar kommentera.

Läsarkyss till er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0