Till de allra viktigaste i mitt liv!!



Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
Lys, lys som den stjärna du är.

Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

Tack för att du håller i mig när jag ostadigt står.
Känner du förstår vad jag genomgår.

Du är speciell, för mig helt underbar.
Jag står kvar, to my insperation and my shining star.

To my insperation and my shining star.

Trots en skadad stortå, en förlorad stekpanna, en riven ljumske och en randig kropp
kan jag inte annat än att bli lite kär i livet när det är vackert väder och
jag spendarar tiden ute med dom jag tycker mest om i hela världen!!

Söndagskyss från nöjd tjej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0