To little to late.


Lite slötänkt i hjärnan idag eller övertänkt i hjärnan som vanligt.
Någon sa något till mig idag som var lite si så där taskigt och i mitt huvud tänkte
jag: Vad fan sa han för något, för jag var lite osäker om mitt öra kanske
hade en egen lite pratröst vid snibben.
Först tänkte jag säga att jag inte riktigt tyckte det var ok men
så struntade jag i det och kände att det var mindre viktigt.

Sen när jag stod i duschen så gissa vad? Jo, då tänkte jag på det  och kom
fram till att jag inte alls tyckte det var ok men man kan ju liksom inte komma
och gnälla tre timmar senare för att nån sa något taskigt.

Så ja, jag är helt enkelt sur utan dennes vetskap och hur bra funkar det?
Nej, jag får nog inte ut så mycket av det och den enda tillfredställelsen
är att ge tillbaka med samma mynt skullejag tro.

Tisdagskyss från tjej som gärna behåller sommaren nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0