Veckans flamma!


Jag är för jävla dålig på att komma ihåg att lägga upp en flamma varje vecka
men jag har ju lovat Jonas och då får jag minsann hålla det.

Eftersom att jag suger på att komma ihåg detta en gång i veckan
kompenserar jag det nu genom att dela med mig av en hemlis.

(Kom nu ihåg att veckans flamma faktiskt är en hemlis=))

Rakt över gatan bor en snubbe som är lite gubbhet och aningens
porrig, ja lite snygg faktiskt.
Så veckans flamma är:
Filfen rakt över gatan!!

Men, det är ju en hemlis så därför kan jag ju inte bjuda på något
kort på den mannen men en annan het jävla filf är ju den ständigt hårda
och livsfarliga
Mikael Persbrandt:





Kyss från Diana som tänker beger sig ut i solen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0