Är detta lösningen på sextortyrkällaren i Halmstad?





En snubbe på en dejtingsida sökte i januari undergivna slynor till sin totyrkammare.
47-årig man från Halland som satte ut tre annonser, alla tre gick ut på att han sökte
en slyna att ha "fången" i några dagar utan att hon kan be om nåd.
Följande meddelande skickades av denna snubben:

Jag har följande spännande förslag till dig:

Jag hämtar dig i din bostad i kväll, eller annan plats som vi bestämmer, kanske någon rastplats med WC, jag sätter på dig hand och fotbojor och sedan kör jag dig till Totyrkällaren som finns i ett ödehus strax utanför Halmstad, där kommer jag att föra ner dig i hand och fotbojor till källaren, där kommer jag att straffknulla dig när du är hjälplöst uppbunden och inte kan röra dig till orgsam. Då kommer att bli tvingad att ha en munknebel med slang till munnen som du kommer att tvingas att dricka genom, jag kommer också att sätta på dig blöjor, så att du inte gör på dig i straffsängen, innan jag låser fast dig fullständigt hjälplös du kommer att kommer att rycka och slita för att komma loss, du kommer att vara fullständigt hjälplös och till slut så kommer du att tvingas att göra på dig i blöjorna varken du vill inte vill, jag kommer att sitta på en stol och titta på när du kämpar och till slut tvingas att göra på dig.


Känns väl rätt troligt att det är denna snubben som äger sexkammaren?
Ingen idé att länka till annonserna för dom är borttagna nu.
Men han hade en bild brevid sitt nick.....

Jag tror mig veta att hans förnamn börjar på M........

Söndagskyss från nansig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0