Creepy!


Jag följer en killes blogg för han är ganska skoj.
Har aldrig träffat honom och har ingen koll på vem han
är. Skulle troligtvis inte känna igen honom om jag mötte
honom på gatan.

Han är typ min kompis systers killes lillebror.

Hur som haver har han en skoj blogg och bor i Halmstad.
För några dagar sedan läset jag något creepy hans blogg.

Hans kompis och hans bror + flickvän hade varit i nåt
ödehus här i trakterna och fotat lite.

I detta ödehus hade dom hittat en "gömt" BDSM rum.
Fast det ser snarare ut som ett "rape rum". Läskigt som tusan
att kolla på dom korten. Ser ut som något som platsar i Criminal Minds.
Som tur är hade han i sin blogg länkat vidare till sin kompis blogg.

Här kan ni läsa om ödehuset och se smaskiga (Läs: sjuka) bilderna:
http://jonasstennoren.tumblr.com/

Sen om allt är arrangerat av dom det vet ju inte jag men jag behöver
lite spänning i livet just nu så jag väljer att tro att det är sant!

Torsdagskyss från tjej som önskar er spännande läsning=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0